سلامت نیوز: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه:«به نظر می رسد هنوز مشکل دارو در کشور حل نشده چرا که باید ارز دارو داده شود.» در خصوص اظهارات رحیمی معاون اول رییس جمهور مبنی بر اینکه مشکل دارویی در کشور نداریم تصریح کرد: «نمیدانم چرا آقای رحیمی این صحبت ها را مطرح می کند.اگر ایشان می گوید ما در کشور مشکل دارویی نداریم قطعا اطلاعاتش کامل نیست یا اطلاعات غلطی به او داده اند.»

حسن تامینی لیچایی نماینده رشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت و گو با شفاف در خصوص مشکلات دارویی که در کشور با آن مواجه هستیم، گفت: به نظر می رسد هنوز مشکل دارو در کشور حل نشده چرا که باید ارز دارو داده شود. در دو راستا کارها یی در حال انجام است و فکر می کنم مشکل دارو حل شود.


وی ادامه داد: یکی از طریق افرادی است که می توانند از طریق خیرین و آنهایی که توانایی دارند به نوعی مشکل ارز را حل کنند و دارو را وارد کنند یا در تهیه مواد دارویی کمک کنند هست. در حال حاضر در این راستا کمک هایی دارد اجام می شود. راه دیگر هم کمک دولت است که گفته می شود کمک هایی دارد انجام می شود هم از طریق مواد ورودی و هم از طریق اقتصاد ارز که بتواند مشکل دارو را حل کند و اگر به این صورت باشد به نظر می رسد مشکل دارو در کشور حل می شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص اظهارات رحیمی معاون اول رییس جمهور مبنی بر اینکه مشکل دارویی در کشور نداریم تصریح کرد: نمیدانم چرا آقای رحیمی این صحبت ها را مطرح می کند. اما به واقع ما در کشور با مشکل دارو مواجه هستیم.

تامینی خاطرنشان کرد: اگر ایشان می گوید ما در کشور مشکل دارویی نداریم قطعا اطلاعاتش کامل نیست یا اطلاعات غلطی به او داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha