سلامت نیوز : رییس بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) از بهبودی وضعیت کودکان پیرانشهری خبر داد.

سید محمد معتمد شریعتی در گفت‌وگو با (ایسنا) ، افزود: مراحل درمان دو دانش‌آموز پیرانشهری انجام شده و رضایت بخش است و امروز یکی دیگر از کودکان عمل جراحی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی عمل جراحی، با پوست جدید روی زخم‌های آن‌ها را پوشانده‌ایم، تصریح کرد: وضعیت این دو کودک رو به بهبود است و تا چند هفته دیگر مرخص خواهند شد.

معتمد شریعتی اظهار کرد: دوره اولیه درمان در بیمارستان سینای تبریز انجام شده و در بیمارستان امام رضا(ع) مراحل درمانی با اقداماتی مانند عمل جراحی بر روی پوست این کودکان، تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه درصد سوختگی این کودکان بین 30 تا 60 درصد بوده است، ادامه داد: نفر سوم که در این بیمارستان بستری است، به دلیل سوختگی بیشتر سطح پوست، طی چند مرحله عمل خواهد شد که مرحله اول آن امروز انجام می‌شود و ممکن است نسبت به دانش‌آموزان دیگر مدت بیشتری در بیمارستان بستری شود.

رییس بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) تصریح کرد: برخی از این دانش‌آموزان مشکل تنفسی نیز دارند که تهدید کننده حیات آن‌ها نبوده و با دارو و درمان‌های پزشکی بهبود خواهند یافت.

معتمدشریعتی با بیان اینکه بدلیل ضعیف و لاغر بودن این کودکان از مکمل‌های غذایی نیز استفاده می‌شود، عنوان کرد: تاکنون آموزش و پرورش استان همکاری خوبی با بیمارستان داشته و هر آنچه که برای این کودکان نیاز داشته‌ایم، فراهم شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه مکمل‌های غذایی اشاره کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha