سلامت نیوز : مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینكه آلودگی هوای تهران در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی داشت، گفت:‌ این روند تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

یوسف رشیدی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه شاخص ذرات معلق کمتر از۲/۵ میکرون روند افزایشی داشت، تصریح کرد: این شاخص امروز به عدد ۱۴۵ رسید که در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی داشت.

وی با بیان اینکه شاخص آلودگی هوا مانند موج بالا و پایین می‌رود، تاکید کرد: ‌شاخص آلودگی هوای تهران در مرحله هشدار است و این روند تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با انتقاد از سیاست تعطیلی شهر تهران، افزود: ‌در هیچ جای دنیا دیگر شهر را تعطیل نمی‌کنند تا آلودگی کاهش یابد و خیلی مسخره است که ما برای نجات از آلودگی مقطعی شهر را تعطیل می‌کنیم بهتر است به فکر توسعه حمل و نقل عمومی و استاندارسازی سوخت و خودرو باشیم.

رشیدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیشتر شاخص‌های ایستگاه‌ها بالا‌تر از عدد ۱۵۰ است، گفت: ‌ تعطیلی کردن مدارس برای حفظ سالمتی کودکان را تایید نمی‌کنم اما فعلا تنها راهکار ما برای سلامت نگه داشتن کودکان است.

وی ادامه داد‌: تا پس فردا اثری از بارندگی در شهر تهران وجود ندارد اگرچه همانند گذشته منتظر بارش باران هستبم تا شهر برای مدت کوتاهی نفس بکشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha