سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای بررسی و تعیین منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی خبر داد و گفت: اولین نشست رسمی کمیته ویژه تعیین اعتبار حوزه سلامت روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
 سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خانه ملت، از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای بررسی و تعیین منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مطالبات این وزارتخانه مانند اعتبار ۶ هزار میلیاردی و ۱۰ درصد از محل هدفمند کردن یارانه‌ها اختصاص نشده است، مجلس به‌دنبال منابع جدیدی برای اختصاص اعتبار به این حوزه است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه گذشته کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، اعضای کمیسیون سه منبع اعتباری را برای وزارت بهداشت، درمان وآموزش ‌پزشکی انتخاب کرده است، افزود:‌ در مجلس مقرر شد که کمیته‌ای متشکل از ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای تعیین منابع حوزه درمان تشکیل شود.

وی با یادآوری برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیته ویژه تعیین اعتبار حوزه سلامت، یاد‌آور شد: بر اساس انتخابات صورت گرفته حسینعلی شهریاری به‌عنوان رئیس و سلیمان عباسی به‌عنوان سخنگو انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اعلام اینکه اولین نشست رسمی کمیته ویژه تعیین اعتبار حوزه سلامت روز ( سه شنبه ۱۹ دی) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در نشست به طور حتم منابع مربوط به حوزه سلامت بررسی  و راهکارها برای تأمین این اعتبارات تعیین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha