سلامت نیوز : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از پیشرفت بیش از ۳۵ درصد اجرای طرح‌های مهر ماندگار بیمارستان‌های کاشانی شهرکرد و لردگان خبر داد.

دکتر حمید رییسی در گفت‌و گو با(ایسنا) ، با بیان اینکه طرح‌های مهر ماندگار در استان پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است،‌ افزود: تکمیل بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد تا پایان آذرماه ۳۵ درصد و توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی لردگان در این مدت ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: اعتبار تکمیل بیمارستان آیت‌الله کاشانی از سنوات گذشته بالغ بر ۲۵ هزار و ۱۱۶میلیون ریال بوده و اعتبار جذب شده تا سال ۹۱ ، هفت هزار و ۷۷۳ میلیون ریال است.

دکتر رییسی اعتبار مورد نیاز برای پروژه را ۵۰ هزار میلیون ریال اعلام کرد.

وی اعتبار جذب شده تا سال ۹۱ برای توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی لردگان را ۱۷ هزار و ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه برای تکمیل به ۵۶ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

به گفته وی، با تأمین اعتبارات لازم این مراکز تا سال ۹۲ به اتمام خواهند رسید.

رییسی اعتبار مورد نیاز برای تجهیز بیمارستان لردگان را ۴۵ میلیارد ریال و بیمارستان کاشانی شهرکرد را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی اظهار کرد: اعتبار لازم برای تجهیز پروژه‌های بیمارستان بروجن ۱۱۰ میلیارد ریال، کوهرنگ و مال خلیفه هر کدام بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و مراکز بهداشتی درمانی شماره یک بن، سامان و شلمزار نیز هر کدام بالغ بر 7000 میلیون ریال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha