سلامت نیوز : یک عضو هیات رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون برای بررسی آلودگی هوای تهران خبر داد و گفت که این جلسه در نوبت بعدازظهر نیز ادامه خواهد یافت.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: در جلسه صبح امروز فراکسیون که با حضور معاونین سازمان محیط زیست برگزار شد بحث آلودگی هوای تهران مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد بعدازظهر امروز نیز جلسه‌ای در سازمان محیط زیست تشکیل شود تا ان‌شاءالله این نشست تدوین طرحی دو فوریتی برای مقابله با آلودگی هوا باشد.

وی با بیان اینکه مقابله با آلودگی هوا در هر جا نسخه خاص خود را دارد، افزود: آلودگی هوا در کشور ما مربوط به بحث خودرو است و درصد کمی از آلایندگی مربوط به صنایع است، متاسفانه قوانین موجود درباره حمل و نقل عمومی، خارج کردن خودروهای فرسوده، سن ناوگان حمل و نقل و سوخت خودرو اجرا نشده است.

لاهوتی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم در وضع موجود یک فرد خاص را محاکمه کنیم بلکه می‌خواهیم راه برون رفت از این وضعیت را پیدا کنیم تا ببینیم راهکار کوتاه مدت و طولانی مدت در این رابطه چیست تا بتوانیم به حرف قابل تحققی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha