دوازدهمین نشست ماهیانه و مستقل رؤسای انجمن‌های گروه پزشکی با دستور کار: « گزارش کارگروه انتخابات سازمان نظام پزشکی، شرایط کاندید اصلح، نحوه جذب مشارکت بیش‌تر برای شرکت در انتخابات آتی ، مسئله تعیین صلاحیت‌ها» در سالن کنفرانس انجمن دندان پزشکی ایران برگزار شد.

سلامت نیوز :دوازدهمین نشست ماهیانه و مستقل رؤسای انجمن‌های گروه پزشکی با دستور کار: « گزارش کارگروه انتخابات سازمان نظام پزشکی، شرایط کاندید اصلح، نحوه جذب مشارکت بیش‌تر برای شرکت در انتخابات آتی ، مسئله تعیین صلاحیت‌ها»  در سالن کنفرانس انجمن دندان پزشکی ایران برگزار شد.
 
به گزارش سلامت نیوز در ابتدای این جلسه دکتر رحمانی عضو کار گروه نشست مشترک به شرح فعالیت کارگروه پرداخت و اعلام نمود تا کنون سه بیانیه از طرف این گروه پیرامون انتخابات صادر شده است که بازخورد مناسبی داشته است.
وی در پاسخ به پرسشی در باره تعداد کاندیداهای انتخابات اعلام کرد: پیش از شروع ثبت نام در ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی 212 نفر در تهران با پیامک اعلام آمادگی کردند ولی بخش بزرگی از این گروه از ثبت نام خود داری نمودند. وی علت این کاهش را در نگرانی علاقه‌مندان به کانداتوری از فضای انتخاباتی دانست.
بنا به آمار اعلام شده در حال حاضر در تهران 104 نفر از پزشکان ثبت نام کرده اند.
 
نشست مشترک در ادامه کار خود به بررسی روی‌کرد مشترک برای رسیدن به لیست نهائی مورد توافق همه انجمن‌های گروه پزشکی و بهترین راه تحقق آن پرداخت.  بسیاری از شرکت کنندگان در این جلسه خواهان پررنگ شدن فعالیت صنفی در سازمان نظام پزشکی و عدم تبعیت کاندیداها از جناح بندی‌های سیاسی درون جامعه شدند.
در انتهای این نشست اعلام شد که « تدوین منشورجامعه پزشکی» در دستور کار نشست مشترک قرار گیرد و از همه همکاران و کارشناسان دعوت شد در تدوین این منشور همکاری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha