چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 64774

دو نوع کنسرو تن ماهی خوراکی و مصرفی غیرمجاز شناسایی شد که با اعلام این محصولات از مردم درخواست می‌شود از مصرف آنها خودداری کنند.

کنسرو ماهی وارداتی غیرمجاز نخرید

سلامت نیوز :  معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بهزاد شریف مخمل‌زاده، معاون غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در بازرسی‌های انجام شده، دو نوع کنسرو تن ماهی خوراکی و مصرفی غیرمجاز شناسایی شد که با اعلام این محصولات از مردم درخواست می‌شود از مصرف آنها خودداری کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: این کنسرو‌های تن ماهی با نشان‌های تجاری شیر (sheer) تولید شده در کشور اندونزی و لیلیز (LILIS) تولید شده در کشور تایلند هستند.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه مصرف این محصولات سلامتی را به خطر می‌اندازد و عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد، گفت: این محصولات به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی و یا جعل پروانه‌های بهداشتی و همچنین آلودگی‌های میکروبی و شیمیایی غیرقابل مصرف بوده و فعالیت شرکت‌های تولیدکننده آنها غیرقانونی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این محصولات مورد تایید وزارت بهداشت نیست، از تمام شهروندان درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود از خرید و مصرف این گونه اقلام و محصولات خوراکی و مصرفی غیرمجاز خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha