چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 64780

سلامت نیوز : رئیس مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت از روند اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در برخی ازمحله های زاهدان بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر گویا ضمن حضور در برخی محله های زاهدان و صحبت با مردم از کیفیت و چگونگی اجرای طرح توسط تیمهای سلامت آگاه شد.

وی آموزش و اطلاع رسانی به مردم، بررسی و کنترل دقیق کارت های واکسن کودکان زیر پنج سال را از وظایف مهم مامورین بهداشتی عنوان کرد و افزود: کسانی که واکسیناسیون ناقص دارند باید سریعاً به همراه کارت واکسن جهت بررسی های بیشتر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

رئیس مرکز مدیریت بیماریها همچنین بر حضور مجدد تیم سلامت بر درب منازل افراد غایب نیز تاکید کرد و خاطر نشان کرد: همه اعضای تیم سلامت باید از حضور یا عدم حضور میهمان ایرانی یا غیرایرانی در منازل اطمینان حاصل کنند..

وی همچنین از همکاری داوطلبان سلامت در اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال تقدیر کرد و روند اجرای طرح واکسیناسیون را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که انشاء الله در آینده نزدیک شاهد ارتقاء پوشش واکسیناسیون استان و همچنین ریشه کن شدن فلج اطفال در کشور باشیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha