سلامت نیوز : دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام برای جامانده‌های چهلمین دوره آزمون دستیاری از اول بهمن ماه خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به مهلت مجدد برای جامانده‌های آزمون دستیاری از روز یکشنبه اول بهمن ماه، گفت: داوطلبانی که در مهلت‌های مقرر موفق به انجام مراحل ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند تا روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: این دسته از افراد مجاز به انجام ویرایش فرم ثبت‌نامی نبوده، بنابراین باید در تکمیل فرم ثبت‌نام دقت لازم داشته باشند.

ضیایی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت‌نام آزمون دستیاری حدود 14 هزار و 800 داوطلب فرم تقاضانامه ثبت‌نام را تکمیل کرده‌اند، اظهارکرد: از این تعداد حدود 7700 داوطلب مرد و مابقی خانم‌ها در آزمون شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری جهلمین دوره آزمون دستیاری، گفت: در روند و نحوه برگزاری آزمون دستیاری هیچ تغییری ایجاد نشده است.

دبیر شورای آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه 92 خبر داد و گفت: در این دوره از آزمون حداکثر 2500 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha