تا پایان مهلت قانونی مقرر 4921 کاندیدا در 192 شهر واجد شرایط برای انتخابات سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند که 160 نفر از آنها مربوط به تهران است.

کاندیداتوری 4921 نفر در ششمین انتخابات نظام‌پزشکی
سلامت نیوز : رییس هیات نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از ثبت‌نام 4921 کاندیدا جهت شرکت در ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در سراسر کشور خبر داد و گفت: پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای شرکت کننده، اسامی رد صلاحیت‌ شده‌ها 29 تا 30 دی ماه به اطلاع کاندیداهای مربوطه می‌رسد.

میرمراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در چهارم اسفند ماه، گفت: تا پایان مهلت قانونی مقرر 4921 کاندیدا در 192 شهر واجد شرایط برای انتخابات سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند که 160 نفر از آنها مربوط به تهران است.

وی با اشاره به افزایش تعداد کاندیداهای ثبت‌نام کننده در ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی نسبت به دوره گذشته، گفت: در دوره گذشته 4671 کاندیدا برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند.

هاشم‌زهی تاکید کرد: بررسی صلاحیت کاندیداهای شرکت کننده در این دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی از 13 دی ماه آغاز شده و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت. نهایتا هیات نظارت شهرستان‌ها صلاحیت داوطلبان را بررسی کرده و نتیجه را به هیات اجرایی مربوطه اعلام می‌کنند.

آغاز تبلیغات کاندیداها از 23 بهمن

وی افزود: اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط از 27 تا 28 دی ماه خواهد بود. اسامی رد صلاحیت شده‌ها نیز از تاریخ 29 تا 30 دی ماه توسط هیات نظارت شهرستان‌ها به اطلاع داوطلبان مربوطه می‌رسد و این افراد نیز از یکم تا دوم بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به موضوع رد صلاحیت خود به هیات نظارت شهرستان مربوطه اعتراض کنند. در مجموع بررسی‌های لازم در این زمینه نیز طبق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود.

رییس هیات نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ادامه داد: پس از طی این مراحل، تبلیغات کاندیداها از 23 بهمن ماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. نهایتا ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در چهارم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

هاشم‌زهی تاکید کرد: هیات‌های نظارت در شهرستان‌ها به طور دقیق تمام مباحث مربوط به این دوره از انتخابات را تحت نظر دارند و مراقبند تا اقدامی خلاف قانون صورت نگیرد. هدف هیات‌های اجرایی و نظارت سراسر کشور و همچنین نمایندگان ناظر مجلس، ایجاد فضای پرشور و نشاط جهت حضور حداکثری گروه‌های مختلف پزشکی در ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha