انتخابات نظام پزشکی یکی از مهمترین اقداماتی است که با افراد سرو کار دارد و حضور افراد خوشنام و سالم و به دور از مسائل سیاسی می تواند در برگزاری بهتر انتخابات کمک کند.

منتخبان نظام پزشکی باید خوشنام باشند
سلامت نیوز : دکتر طباطبایی استاد کرسی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: همه‌ تلاش ما برای این انتخابات، فراهم کردن محیطی آرام و سالم و با حضور اکثریت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اخبار پزشکی ؛ دکتر طباطبایی با توجه به شرایط انتخاب شوندگان در انتخابات نظام پزشکی افزود: نامزدهای انتخابات باید ازگروه پزشکی یعنی، دندانپزشک، داروساز، ماما و یا لیسانسیه‌هایی که مجاز به انتخاب شدن هستند باشند؛ در شهری که پروانه طبابت دارند شرکت کنند و نمی‌توانند در دو شهر شرکت کنند، همچنین انتخاب شوندگان باید متدین به دین اسلام،انسانی سالم و درستکاری باشند، از جمله شرایط نامزدی این انتخاب است.

این عضو هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران بزرگ  گفت: یک هفته قبل ازانتخابات اسامی در جراید منتشر می‌شود، امیدوارم که این رقابت، رقابتی سالم و در محیطی آرام و شفاف و با ضوابط شورای عالی نظام پزشکی و وزارت بهداشت و با رعایت شئونات اسلامی باشد، برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات نظام پزشکی یکی از مهمترین اقداماتی است که با افراد سرو کار دارد و حضور افراد خوشنام و سالم و به دور از مسائل سیاسی می تواند در برگزاری بهتر انتخابات کمک کند. همچنین، نظام پزشکی حافظ منابع و جسم مردم است، بنابراین باید روابط سالم و شفاف بین گروه پزشکی و مردم باشد و کسانی که نامزد می شوند باید افرادی خوشنام باشند که آینده خوبی با مردم و جامعه پزشکی را داشته باشند؛ پزشکان ما از حرمت بالایی برخوردار است.

دکتر طباطبایی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با این انتخابات، بتوانیم قدمی در جهت بهبود و نظام سلامت جامعه برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha