سلامت نیوز : اورژانس تهران در روزهای گذشته به علت آلودگی هوا 5 کلینیک سیار را در میادین اصلی شهر مستقر کرد که حدود 300 شهروند به این مراکز مراجعه کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام این خبر اظهارداشت: این افراد غالباً با علائم تنگی نفس، سوزش چشم، درد قفسه سینه، سوزش گلو و سرفه به پایگاه های اورژانس مراجعه کردند که با اکسژن تراپی درمان و مرخص شدند.

این کارشناس فوریتهای پزشکی با بیان اینکه در شرایط اضطرار اورژانس تهران 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس را در 5 میدان پرتردد شهر مستقر کرد، گفت: این اتوبوس آمبولانسها مانند کلینیکهای سیار هستند که در میادین آزادی، انقلاب، امام خمینی(ره)، رسالت و تجریش مستقر شدند.

وی با بیان اینکه مورد حادی گزارش نشد، افزود: در نخستین روز یک بیمار قلبی بدحال مراجعه کرد که به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: در نخستین روز از آلودگی هوا طی هفته جاری در شرایط اضطرار 157 نفر از خدمات سرپایی بهره مند شدند. شمار مراجعان در دومین روز به 87 نفر کاهش یافت و دوشنبه 56 نفر از خدمات اورژانس تهران استفاده کردند.عباسی با بیان اینکه اغلب مراجعه کنندگان از سنین 30 سال به بالا بودند، گفت: مراجعه کننده کودک اندک بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha