یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 64949
سلامت نیوز : سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی رویداد برف و کولاک روز گذشته بیش از ۲۲۸۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه تمامی مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با گزارش نهایی عملیات امداد و نجات هلال احمر در برف و کولاک روز گذشته، گفت: در پی بارش برف و کولاک در روز گذشته به استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، کردستان، مرکزی، کرمانشاه و لرستان دچار حادثه شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با تعداد افراد حادثه دیده در بارش برف و کولاک افزود: در پی رویداد این حوادث بیش از ۲۲۸۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه تمامی مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: بنابر آخرین گزارش‌ها به ۸۷۵ نفر در مساجد، مدارس اسکان اصطراری ارائه شده است.

درخشان در رابطه با توزیع اقلام امدادی در بین افراد حادثه دیده خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۴۰۰ تخته پتو، ۴۲۰ بسته غذایی و ۴۱۵ قوطی کنسرو در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۴۸ امدادگر و نیروی امدادی به آسیب دیدگان امدادرسانی کرده‌اند و با توجه به شدت برف و کولاک عمده خدمات امدادی مربوط به استان‌های لرستان، کردستان و آذربایجان غربی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha