چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 6496

مدیرعامل سازمان سردخانه و کشتارگاه شهر تهران گفت: خریداری از مراکز عرضه بهداشتی دام زنده فقط به مراجعه حضوری محدوده نشده، بنابراین شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با این مراکز، دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مهندس حسن طاهری در گفتگو با مهر افزود: در صورت تماس شهروندان با شماره تلفن 55050000 دام مورد نیاز آنان به در منازل تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه 2 مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در تهران وجود دارد که نیازهای شهروندان در زمینه های مذهبی نظیر نذورات و... را رفع می کند، ادامه داد: در مراکز واقع شده در مناطق 15 و 18، تمامی دام ها به لحاظ بهداشتی و سالم بودن مورد کنترل و نظارت قرار می گیرند .

طاهری گفت: برای ایجاد دسترسی آسان‌تر شهروندان به دام سالم و بهداشتی با قیمت کنترل شده، 6 مرکز عرضه بهداشتی دام زنده برای تهران پیش بینی شده است که به تدریج ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان سردخانه و کشتارگاه تهران تصریح کرد: برای ایجاد مرکز جدید در منطقه 4 تهران، زمین مورد نیاز آن در محدوده بزرگراه زین الدین خریداری و نقشه کشی آن نیز تمام شده است و بزودی با آغاز فعالیت ساخت و ساز، این مرکز تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

وی با بیان اینکه مرکز دیگری نیز که قرار بود در منطقه 5 ایجاد شود، هم اکنون در مرحله خریداری زمین مورد نیاز است که البته برای ایجاد آن مکان یابی شده است، گفت: این مرکز در انتهای جنت آباد ساخته می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha