سلامت نیوز : مقامات بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا در یک بیانیه جدید تاکید کردند: تمام افراد مبتلا به نوع شدید آنفلوانزا و افراد در معرض خطرابتلا به مشکلات و ناراحتی‌های مرتبط با آنفلوآنزا باید با داروهای ضد ویروسی تحت درمان قرار بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر «جو بریسی» رییس اداره پیشگیری و همه‌گیرشناسی بخش آنفلوآنزا در مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا خاطرنشان ساخت: تمام افرادی که به این بیماری ویروسی و امراض مرتبط با آن مبتلا می‌شوند، چه واکسینه شده باشند و چه واکسینه نشده باشند باید با داروهای ضد ویروسی برای تسکین علائم بیماری تحت درمان قرار بگیرند.

ان بی سی گزارش داد: در بیانیه این سازمان همچنین تاکید شد برای آغاز درمان با داروهای ضد ویروسی نباید بیماران را تا دریافت نتیجه آزمایشات منتظر گذاشت و از همان ابتدای بروز علائم، پروسه درمان با این داروها باید آغاز شود.

کارشناسان این مرکز همچنین متذکر شدند: تمام افرادی که تاکنون در برابر آنفلوآنزا واکسینه نشده‌اند، باید برای واکسیناسیون از همین حالا اقدام کنند.

این کارشناسان تاکید کردند: روند درمان باید به محضی که علائم بیماری مشکوک به آنفلوآنزا بود، آغاز شود و به هیچ دلیلی نباید به تعویق بیافتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha