سلامت نیوز : حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: یک خودروی وانت بار ساعت 21 و 9 دقیقه در اسلامشهر رو به روی بستی میهن با یک خانواده 3 نفره که عابر پیاده بودند،برخورد کرد و متأسفانه هر 3 نفر که شامل یک آقای 30 ساله،خانم 25 ساله و پسر 4 ساله بودند، در محل حادثه جان باختند.

وی گفت: اورژانس اسلامشهر دو دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام کرد اما شدت جراحات مصدومان به حدی بود که دیگر امکان نجات آنان نبود و متأسفانه هر 3 نفر در محل جان باختند.

عباسی اضافه کرد: ‌در یک حادثه تصادف دیگر ساعت 21 و 17دقیقه دیشب یک دستگاه خودروی پژو 405 با گاردریل اتوبان تهران- کرج رو به روی شهرک اکباتان برخورد کرد و 4 سرنشین آ‌ن که شامل 3 زن جوان 20، 28 و 20 ساله و یک مرد 25 ساله بودند، مصدوم شدند که با حضور آمبولانسهای اورژانس تهران همگی آنها بعد از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه دیگری نیز در خیابان مالک اشتر بعد از جیحون تصادف دو خودرو به مجروح شدن 3 جوان منجر شد که هر 3 این مصدومان نیز با حضور آمبولانس اورژانس تهران به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha