سلامت نیوز : سازمان نظام پزشکی کشور، دوازدهمین همایش سراسری کاربردی پزشکان عمومی را 27 تا 29 دی ماه در سالن همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر علی یزدانی،‌ معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با بیان این مطلب،‌ افزود: این سمینار در راستای عمل به وظایف این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی جهت ارایه آخرین دستاوردهای علم پزشکی در حوز‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی درباره محورهای این سمینار گفت: مراقبت از پوست و مو، درمان‌های جدید بیماری‌های داخلی، فشارخون، ناتوانی جنسی، نازایی و ناباروری، جراحی، بیماری‌های کودکان، طب ورزش، طب سالمندان، دیابت و تغذیه از جمله محورهای اصلی دوازدهمین همایش سراسری کابردی پزشکان عمومی است. همچنین در این همایش، کنفرانس یک روزه ویژه اصول مراقبت از پوست و مو و زیبایی (skin care) برگزار می‌شود.

یزدانی خاطرنشان کرد: این سمینار دارای 25 امتیاز بازآموزی (20 امتیاز مدون و 5 امتیاز غیرمدون) برای پزشکان عمومی است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی در پایان گفت: همزمان با برگزاری این همایش سراسری، کتاب "ابن‌سینا" از سلسله کتب معرفی مفاخر علوم پزشکی کشور که توسط دکتر سید شهاب الدین صدر، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران تالیف شده است، رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha