سلامت نیوز : مدیر مرکز خدمات تخصصی لیزر پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ارائه خدمات باکیفیت، کادر درمانی متخصص و نخبه و برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته را عامل افزایش میزان رضایتمندی بیماران از این مجموعه دانست.

دکتر سید مهدی طبایی در گفت وگو با ایسنا ، از رشد 28 درصدی آمار مراجعین این مرکز خبر داد و گفت: این مرکز با تکیه بر پشتوانه غنی علمی و سابقه کاری طولانی در زمینه خدمات درمانی و تخصصی و بهره گیری از کادر درمانی توانمند و مجرب، به اعتماد مردم به این نهاد دانشگاهی پاسخ مثبت داده است به طوری که آمار مراجعین این مرکز نسبت به 6 ماهه اول سال 91، 28 درصد رشد داشته و درآمد کلینیک در طول این مدت در مقایسه با سال گذشته افزایش 41 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان به این مطلب که مرکز خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به عنوان کلینیک مرجع برای لیزر بیماری‌های پوست و مو شناخته شده است، اظهار داشت: این مرکز در 6 ماهه اول سال موفق به ارائه خدمات درمانی به 2 هزار و 436 نفر شده است که این خدمات ویزیت، اقدامات عملی لیزر و جراحی را شامل می شود.

دکتر طبایی به مهمترین عامل دخیل در افزایش آمار مراجعین اشاره و خاطرنشان کرد: بهترین سرمایه‌ای که برای هر کلینیک خدماتی وجود دارد، ارائه خدمات با کیفیت و رضایت بیماران از درمان است که با توجه به امکانات بروز این مرکز و کادر درمانی متخصص می توان اذعان داشت که به این مهم دست یافته است.

مدیر مرکز خدمات تخصصی لیزر پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در خصوص کادر درمانی این مجموعه یادآور شد: این مرکز با بهره مندی از کادر درمانی متخصص و توانمند که شامل 9 پزشک ثابت و 50 پزشک مهمان است، موفق به ارائه خدمات درمانی منحصر به فردی از لحاظ کمی و کیفی شده است و این امکان را برای پزشکان مهمان فراهم آورده تا با استفاده از تجهیزات ویژه این مجموعه بتوانند ارائه خدمات درمانی را برای بیماران تسهیل کنند.

دکتر طبایی در ادامه با اشاره به امکانات موجود مرکز، تصریح کرد: این مجموعه دستگاه‌ها و تجهیزات معتبر و به روزی دارد که از جمله می توان به دستگاه لیزر موهای زاید الکساندرایت آمریکایی اشاره کرد که به صورت دوره ای توسط متخصصین مربوطه کنترل می‌شوند و پارامترهای فیزیکی آن مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی لیزر پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در راستای گسترش فعالیت ها، این مرکز با مشکلاتی از جمله محدودیت فضا، امکانات و تبلیغات مواجه است که امیدوارم با جذب سرمایه های لازم چشم انداز این مرکز را برای تبدیل شدن به قطب لیزر پزشکی کشور تحقق بخشیم.

وی در پایان در خصوص تسهیلات این مرکز برای اعضای جهادی گفت: طبق مصوبه هیات مدیره، اعضای شاغل در مجموعه جهاد دانشگاهی می توانند تا 30 درصد از تخفیف خدمات درمانی این کلینیک بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha