سلامت نیوز :  رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به عربستان گفت: نخستین درمانگاه این مرکز در مدینه منوره با تجهیز امکانات لازم افتتاح می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سیدعلی ریاض با بیان اینکه اولین گروه پزشکی پیش پرواز عمره مفرده 91-92 امروز(دوشنبه) عازم سرزمین وحی می‌شوند؛ گفت: اعزام این تیم‌ها با همکاری و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، موسسه عمره سعادت و مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر انجام می‌شود.

وی افزود: تیمی که امروز از فرودگاه مهرآباد عازم عربستان شد متشکل از 15 پرسنل مرکزپزشکی حج وزیارت است که پزشکان، کادر پرستاری، تکنیسین دارویی - کارشناسان بهداشت و.... در آن حضور دارند.

ریاض با بیان اینکه اعضای این تیم به محض ورود نسبت به راه‌اندازی درمانگاه‌های این مرکز در مدینه با برخورداری از تمام امکانات پزشکی، پرستاری و آمبولانس اقدام خواهندکرد، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در طول موسم عمره چه تعداد تیم پزشکی به عربستان اعزام می‌شود، گفت: پیش‌بینی اولیه ما اعزام 14 گروه است که در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha