چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 65218
سلامت نیوز : رضا موسوی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در جلسه کار گروه امنیت غذایی استان زنجان تعداد عملیات‌های انجام شده توسط اورژانس استان زنجان را بیش از 20 هزار ماموریت اعلام کرد و اظهار داشت: 25 درصد از این ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

*افزایش قابل ملاحظه پایگاه‌های اورژانس نسبت به گذشته

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه بیشتر عملیات‌های اورژانس مربوط به عملیات‌های پیش بیمارستانی است، افزود: تعداد پایگاه‌های استان زنجان نسبت به گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان تعداد پایگاه‌های اورژانس استان را 37 پایگاه اعلام و اضافه کرد: زنجان در این راستا جزو استان‌های پیشتاز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استان به لحاظ پوشش پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در جاده‌های اصلی هیچ مشکلی ندارد، ادامه داد: این مرکز در حال تجهیز جاده‌های فرعی و روستایی است.

*استقرار نیروهای اورژانس از 24 اسفند در جاده‌ها

موسوی‌زاده از استقرار نیروهای اورژانس از 24 اسفند در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: این نیروها با تجهیزات کامل در جاده‌ها مستقر می‌شوند.

وی توزیع بروشورهای آموزشی را از دیگر اقدامات طرح امداد نوروزی دانست و اضافه کرد: این بروشورها در راستای ارتقای سطح بهداشت و اطلاعات اولیه پزشکی در بین مردم توزیع می‌‌‌‌ شود.

رئیس اورژانس استان زنجان تصریح کرد: علاوه بر 37 پایگاه اورژانس استان ایستگاه‌های سلامت برای کمک به مردم در برخی نقاط جاده‌های استان در ایام نوروز مستقر می‌شوند.

وی بازدیدهای نظارتی را از دیگر اقدامات اورژانس برای کنترل روند امور در ایام نوروز اعلام کرد.

موسوی‌زاده اضافه کرد: بهبود کیفیت خدمات پزشکی از اهداف اورژانس محسوب می‌شود.

*کاهش شکایت‌ها از خدمات اورژانس

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایت‌های مردمی از عدم حضور پزشک در اورژانس دریافت شده است، برای رفع این مشکل متخصصان طب اورژانس در اورژانس‌های بیمارستان‌ها مستقر شده‌اند.

رئیس اورژانس استان زنجان تصریح کرد: استقرار متخصصان طب اورژانس منجر به افزایش سطح رضایت‌مندی مراجعان به اورژانس‌ها را فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha