سلامت نیوز : معاون غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر منظور از این ارزشیابی را پیشرفت و ارتقای کارآیی شبکه‌های بهداشت و درمان استان عنوان و اظهار کرد: ارزشیابی عملکرد شبکه‌ها تا پایان امسال ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ بهزاد شریف مخمل‌زاده با بیان اینکه این کار توسط گروه هشت نفره‌ای متشکل از کارشناسان خبره بر اساس شاخص‌های مشخص شده در سه حوزه تخصصی غذا، دارو و آزمایشگاه کنترل کیفی انجام می‌شود، تصریح کرد: ارزشیابی عملکرد در واقع ثبت نتایج حاصل از کارکردها یا فعالیت متصدی یک شغل خاص در طی یک دوره زمانی معین است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به طور قطع بر اساس نتایج ‌ارزشیابی عملکرد، مدیر دستگاه می‌تواند موانع و مشکلات موجود را تشخیص داده و از عامل‌های تاثیرگذار در پیشرفت اهداف برای ارتقای کارآیی سیستم شناخت کافی حاصل کرده و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، تصمیمات مهم، صحیح و اصولی را اتخاذ کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین تصریح کرد: برای تشویق شبکه‌های بهداشت و درمان نیز از شبکه‌هایی که رتبه اول تا سوم ارزشیابی را کسب کنند، با اهدای جوایزی نفیس قدردانی خواهد شد.

در حال حاضر 16 شبکه بهداشت و درمان در استان خوزستان وجود دارد و به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha