سلامت نیوز : رئیس دوازدهمین کنگره بین المللی انجمن پروستودنتیست های ایران با اشاره به اینکه آخرین یافته های علم دندانپزشکی در این کنگره بررسی می شود گفت: در سالهای اخیر با پیدایش انواع ایمپلنت در دندانپزشکی، جایگاه پروتزهای ثابت و متحرک کمتر از گذشته شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر علی تاجرنیا روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنگره بین المللی انجمن پروستودنتیست های ایران در هتل المپیک تهران افزود: این کنگره با هدف تبادل نظر و ارایه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه علوم دندانپزشکی برپا شده است.

وی با بیان اینکه این کنگره پذیرای میهمانانی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، آلمان و ترکیه است، گفت: این کنگره به مدت 3 روز از 27 تا 29 دی ماه جاری برگزار می شود و در مدت برپایی آن 18 کارگاه علمی در محل هتل المپیک تشکیل خواهد شد.
 
تاجرنیا با بیان اینکه کنگره امسال همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن جامعه دنداپزشکی ایران برگزار می شود، گفت: این کنگره به نام "حسین نواب" بنیانگذار دندانپزشکی نوین در ایران برگزار می شود.
 
تاجر نیا در مورد شعار کنگره امسال انجمن پروستودنتیست های ایران گفت: شعار "با نگاه گذشته ، حال و آینده" به عنوان شعار برگزیده برای کنگره امسال انتخاب شده است.
 
وی با بیان اینکه کنگره انجمن پروستودنتیست های ایران یکی از بزرگترین کنگره های علمی حوزه دندانپزشکی است، گفت: این کنگره پس از همایش انجمن دندانپزشکی ایران پذیرای بیشترین دندانپزشکان از سراسر کشور است.
 
تاجر نیا گفت: در سالهای اخیر با پیدایش انواع ایمپلنت (کاشت دندان) و اختصاص سهم بزرگی از آنها در دندانپزشکی، جایگاه پروتزهای ثابت و متحرک کمتر از گذشته شده است.
 
وی تاکید کرد ما با انتخاب این موضوع و برگزاری این کنگره تلاش می کنیم با مرور تاریخچه و سیر تحولی پروتز از گذشته تا کنون، جایگاه واقعی و مزایای استفاده از آن را به دقت بررسی کنیم.
 
به گفته تاجرنیا این کنگره 14 امتیاز باز آموزی مداوم برای پزشکان شرکت کننده به همراه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به ارایه 172 مقاله به دبیر خانه این کنگره افزود: از این تعداد 60 مقاله در قالب سخنرانی ارایه می شود.
 
تاجر نیا همچنین از برگزاری یک نمایشگاه جانبی با حضور 700 شرکت کننده در فضای یک هزار و 500 متری خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha