سلامت نیوز :  تفاهمنامه مشترک بین پژوهشگاه رویانو جمعیت هلال احمر به امضای ابوالحسن فقیه، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و حمید گورابی، رئیس پژوهشگاه رویان رسیده است فرصت‌های آموزشی پژوهشی را در راستای برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک طرفین فراهم خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ طبق این تفاهم‌نامه هلال احمر، رویان را به عنوان بازوی تخصصی و اجرایی خود برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مرتبط با حوزه علوم سلولی و سلول‌های بنیادی در سطح ملی و بین‌المللی (مراکز درمانی خارج از کشور) برمی‌گزیند و فعالیت‌های مورد نظر خود در زمینه‌های علمی، تولیدی، درمانی و خدماتی به رویان ارائه خواهد داد.

همچنین رویان متعهد می‌شود برنامه‌های پیشنهادی خود را در زمینه تحقیقاتی، درمانی، تولید سلولی و فرآورده‌های بیولوژیک، تولید بیوایمپلنت‌ها، ناباروری، ایجاد بانک خون بند ناف و ایجاد آزمایشگاه‌های تحقیقاتی برای بررسی و تصویب هلال احمر تهیه و ایفاد نماید.

بر اساس توافق طرفین، هلال احمر برنامه‌های پیشنهادی خود در زمینه‌های تولید فرآورده‌های سلولی بیولوژیک، تولید نانو داروها و داروهای نوترکیب و فعالیت‌های درمانی را به رویان ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha