رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا با بیان اینکه برای استانداردسازی خودروها باید تولید، مصرف و مراکز معاینه فنی در کنار هم قرار گیرد، گفت: نباید خودرو بااستاندارد ۲۰ سال پیش تولید شود ولی مردم ملزم شوند هرسال آن را به معاینه فنی ببرند.

سلامت نیوز:‌ رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا با بیان اینکه برای استانداردسازی خودروها باید تولید، مصرف و مراکز معاینه فنی در کنار هم قرار گیرد، گفت: نباید خودرو بااستاندارد ۲۰ سال پیش تولید شود ولی مردم ملزم شوند هرسال آن را به معاینه فنی ببرند.

اسکندر مومنی در گفت‌وگو با خانه ملت، در مورد ضرورت کاهش سن معاینه فنی خودروها، افزود: تعیین سن ۵ سال برای معاینه فنی خودروها قانونی است که از سوی مجلس به تصویب رسیده، یعنی مجلس لایحه ای که بر اساس آن معاینه فنی ۲ سال درنظر گرفته شده بود را به ۵ سال تغییر داد که ما هم اکنون در حال اجرای آن هستیم.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا با تاکید بر اینکه معاینه فنی، نبود آلایندگی و ایمنی سه عامل در استاندارد بودن خودروها محسوب می‌شوند، تصریح کرد: برای استاندارد سازی خودروها باید تولید، مصرف و مراکز معاینه فنی در کنارهم قرار گیرد.

مومنی ادامه داد: رعایت این سه عامل به این معنا است که هم خودروی ایمن و با استانداردهای جدید تولید شود، هم کاربرها ملزم شوند که خودروهای خود را به مراکز معاینه فنی ببرند و هم مراکز معاینه فنی خدمات مکانیزه کامل را ارائه دهند.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: نمی‌توان گفت خودرو با کیفیت و استاندارد ۲۰ سال پیش تولید شود ولی مردم ملزم شوند هر سال آن را به معاینه فنی ببرند، بنابراین نیاز است این سه عامل یعنی معاینه فنی، نبود آلایندگی و ایمنی باهم در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha