رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: هنوز اسامی کامل نامزدهای انتخابات نظام پزشکی که صلاحیت آنها احراز نشده به این شورا اعلام نشده، افرادی که صلاحیت آنها تأیید نشده از یکشنبه فرصت اعتراض دارند و اسامی نهایی تا 22 بهمن مشخص می شود.

اسامی دقیق رد صلاحیت شده‌های انتخابات نظام پزشکی تا 22 بهمن مشخص می‌شود
سلامت نیوز: رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: هنوز اسامی کامل نامزدهای انتخابات نظام پزشکی که صلاحیت آنها احراز نشده به این شورا اعلام نشده، افرادی که صلاحیت آنها تأیید نشده از یکشنبه فرصت اعتراض دارند و اسامی نهایی تا 22 بهمن مشخص می شود.

مراد هاشم زهی در گفت و گو با فارس، افزود: 4921 نفر برای انتخابات نظام پزشکی نامزد شده اند و افرادی که صلاحیتشان تأیید شده تاکنون از تأیید صلاحیشان مطلع شده اند و افرادی که تاکنون تأیید صلاحیتشان به آنها اعلام شده احتمالاً هنوز صلاحیتشان احراز نشده است.

وی گفت: افرادی که هنوز صلاحیتشان احراز نشده از روز یکشنبه اول بهمن به مدت 48 ساعت برای اعتراض فرصت دارند و باید به هیئت های نظارت شهرستان خود مراجعه کنند. بنابراین با توجه به اینکه ممکن است صلاحیت تعدادی از این افراد در بررسی های بعدی تأیید شود، بنابراین اسامی دقیق افراد تأیید و رد صلاحیت شده تا قبل از شروع تبلیغات یعنی تا پایان روز 22 بهمن مشخص می شود.

هاشم زهی ادامه داد: اطلاعات مربوط به افرادی که در این مرحله صلاحیتشان احراز نشده اکنون در شوراهای نظارت بر انتخابات شهرستانها موجود است اما هنوز جمع بندی آن به شورای مرکزی نظارت  بر انتخابات نظام پزشکی اعلام نشده است بنابراین هنوز نمی توانیم آمار دقیقی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشده، اعلام کنیم اما برآورد این است که تعداد این افراد بین 100 تا 150 نفر باشد.

رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات هیئت مدیره های نظام پزشکی از روز  23 بهمن به مدت 10 روز تا دوم اسفند مجاز است و این انتخابات نیز روز 4 اسفند در حدود 190 شهر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha