دکتر شهاب الدین صدر در پاسخ به برخی اتهاماتی که چندی پیش توسط یک پایگاه خبری مطرح شده بود ،ضمن تاکید بر این نکته که هرگز سفری به آسیای میانه نداشته و تمامی سفرهای بنده در پاسپورتم ثبت شده و در اختیار گمرگ جمهوری اسلامی ایران است ،گفت :«هیچگاه هیچ مذاکره و صحبتی از سوی جریان انحرافی با اینجانب برای ریاست مجلس نهم و ریاست جمهوری نشده بود و این خبر نیز اساسا دروغ و کذب می باشد»

هرگز سفری به آسیای میانه نداشته ام /نام نمایندگان مجرم در اختلاس را به اطلاع عموم برسانید/هیچ مذاکره ای با جریان انحرافی نداشته ام
سلامت نیوز:دکتر شهاب الدین صدر نائب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی و رییس کنونی سازمان نظام پزشکی در پاسخ به برخی اتهاماتی که چندی پیش توسط یک پایگاه خبری مطرح شده بود ،ضمن تاکید بر این نکته که هرگز سفری به آسیای میانه نداشته ام و تمامی سفرهای بنده در پاسپورتم ثبت شده و در اختیار گمرگ جمهوری اسلامی ایران است ،گفت :«هیچگاه هیچ مذاکره و صحبتی از سوی جریان انحرافی با اینجانب برای ریاست مجلس نهم و ریاست جمهوری نشده بود و این خبر نیز اساسا دروغ و کذب می باشد»
در ادامه متن کامل نامه دوم دکتر صدر به رسانه ها در پاسخ به اتهامات و شایعات بی اساس می آید:
بسم الله الرحمن الرحیم
"و لا تقف ما لیس لک به علم ، ان السمع و البصر و الفواد ، کل اولئک کان عنه مسئولا"
 
 ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای اصحاب بصیر رسانه های جمعی و عرض تشکر و قدردانی از خبرنگاران و خدمتگزاران اخلاق مدار عرصه خبر، متاسفانه بار دیگر شاهد هستیم که در چند سایت خبری مطالبی خلاف و از اساس کذب، با اهدافی شوم و به منظور تخریب وجهه و شخصیت اینجانب با رویکردی کاملا غیر اخلاقی و خلاف مروت و مردانگی انتشار یافته است.
در بیانیه ای که چندی پیش، اینجانب در پاسخ به اتهامات بی اساسی که سایت خبری "بازتاب امروز" مطرح کرده بود و اینجانب را « مرتبط با جریان انحرافی » و « نماینده جریان انحرافی در جامعه پزشکی » خوانده بود، به صورت کامل مطالبی پیرامون این بی اخلاقی و دروغ پراکنی مطرح شد که در خروجی اکثر سایت های خبری و خبرگزاری ها قرار گرفت که جا دارد از تمامی رسانه های عزیز که در انتشار این خبر بنده را یاری نمودند تشکر وقدردانی نمایم.
   اینجانب همواره خود را ملزم به اطاعت از قانون اساسی می دانم و در تمامی مسئولیت هایی که تاکنون حضور داشته ام، بعنوان سرباز کوچکی برای رهبری ، انقلاب و مردم عزیز انجام وظیفه نموده ام ، و  در قضیه پیش آمده در احراز صلاحیت اینجانب در مجلس ، به عشق نظام و رهبری سکوت نموده ام و خود را مطیع قانون و نظر شورای محترم نگهبان می دانم ، و  متاسفم که برخی نااهلان و بی خردان ، در خیال خام خود این سکوت را نشانه پذیرش اتهامات واهی پنداشته اند. اما بدانند که در پی این سکوت ، مطالب زیادی برای گفتن وجود دارد و همچنین بدانند که تا آخر،پای این نظام و انقلاب ایستاده ام . اینجانب بار دیگر همگان را به توجه و تامل در سخنان گهربار مقام معظم رهبری که در نمازجمعه قبل از انتخابات مجلس نهم در باب سه نکته ای که در خصوص رد صلاحیت ها بیان داشتند، دعوت می نمایم.
متاسفانه ، درست چند روز پس از عدم احراز صلاحیت اینجانب در مجلس هشتم، یکی از سایت های خبری به نام "ندای انقلاب" ، مطالب خلاف واقعی را به منظور تخریب وجهه و خدشه دار کردن آبروی بنده  منتشر کرد که متاسفانه این سایت خبری بدون در نظر گرفتن آبروی یک مومن و "بدون درج نام اینجانب" اتهامات کذبی را بصورت غیرمستقیم به اینجانب و خانواده ام مطرح نمود و با اشاراتی غیر اخلاقی، آن خبر را به گونه ای تنظیم نمود که هر مخاطبی با خواندن آن متن، نام اینجانب را در ذهن به یاد می آورد و با انتخاب تیتر "ماجرای رد صلاحیت یک کاندیدای برجسته مجلس هشتم"، توهمات کودکانه و شخصی خود را به اینجانب نسبت داد، و با بی اخلاقی و به خیال خود زرنگی ، امکان شکایت حقوقی از رسانه خاطی به دلیل عدم مطرح کردن نام اینجانب بطور مستقیم، از بنده گرفته شد.

اما متاسفانه اواخر هفته گذشته، سایت خبری "اندیشه اسلام آباد" در تاریخ 28 دی ماه 1391 ، بی اخلاقی دیگری انجام داد و با انتخاب تیتر "ماجرای ارقام میلیاردی جواهرات وارد شده توسط شهاب الدین صدر چیست؟" ، ناجوانمردی را به آخر رساند و آن خبر از اساس کذب را با درج نام اینجانب، علنا به بنده نسبت داد. لذا مناسب می دانم با "شفاف سازی کامل" به واکاوی آن خبر دروغ و اتهامات ناجوانمردانه بپردازم، تا سایت خبری "تعامل" نیز دیگر بهانه ای برای تخریب وجهه بنده نداشته باشد!

در خبر "ندای انقلاب" که اکنون نیز در سایت "اندیشه اسلام آباد" به آن اشاره شده، مطرح شده بود:
"پس از انتشار خبر معاملات سنگین ارز و طلا در انگلیس و تاجیکستان !  مقدار زیادی جواهر را خریداری کرده ! و به عنوان هدیه عروسی به دخترش کادو داده است!"
این خبر به قدری غیرحرفه ای و ناشیانه است که خوانندگان و مردم عزیز می توانند نسبت به آن اظهارنظر نمایند! اما به منظور روشنگری بیشتر عرض می نمایم که این موضوع از اساس کذب بوده و با قصد و غرض،  و اهداف سیاسی خاصی طراحی شده است که قصد پرداختن به عاملان اصلی آنرا در این نامه ندارم.  ابتدا عرض می نمایم که اینجانب تاکنون هیچگونه فعالیت تجاری، بازرگانی و اقتصادی در بخش خصوصی نداشته ام و افتخار می کنم که همواره معیشت اینجانب از محل حقوق ماهیانه استادی دانشگاه علوم پزشکی تهران تامین شده است. جهت شفاف سازی عرض می نمایم که بنده تنها یک سفر در سال82 به همراهی جناب آقای دکتر مرندی و جناب آقای دکتر زاکانی و معاون آموزشی وزیر علوم وقت، به انگلستان داشته ام که به دعوت سازمان بهداشت جهانی و در زمینه تخصصی پزشکی و بهداشت و درمان بود، و تا این لحظه سفری به تاجیکستان و دیگر کشور های آسیای میانه نداشته ام. اتهام زنندگان به قدری ناآگاه هستند که نمی دانند کلیه ورود و خروج هر شهروند ایرانی در گمرک و نیروی انتظامی ثبت می شود ، چه برسد به اینجانب که نایب رئیس مجلس هشتم بودم و دارای پاسپورت سیاسی و همچنین در کلیه سفرها حداقل یک یا دو محافظ که ازپرسنل محترم نیروی انتظامی هستند، همراه اینجانب می باشند. این سایت خبری، بی اخلاقی را تا آنجا ادامه داد که توهمات خود را پروراند و نوشت که این جواهرات کادوی عروسی دختر اینجانب شده است و جای تاسف است برای افرادی که دم از اسلام و ایمان می زنند ، به راحتی به حیثیت و ناموس مسلمانان اتهام می زنند و زندگی یک عروس و داماد دانشجوی مومن را که یک سال از زندگی ساده ی دانشجویی آنها می گذرد این چنین به بازی می گیرند!

در ادامه خبر آمده بود: "پسرش به دلیل برخی مسائل اخلاقی توسط نهادهای ذیربط دستگیر شده بود و چند روزی به خانه نیامده بود مدعی شد که فرزندش توسط عوامل سرویسهای اطلاعاتی غرب به علت موقعیت پدرش ربوده شده است!"
جهت اطلاع عرض می نمایم که اینجانب دارای دو فرزند پسر می باشم که یکی دانشجوی تخصص پزشکی بوده و دیگری نیز دانشجوی دکتری مدیریت می باشد و هر دوی ایشان متاهل می باشند و بیشتر وقت این دو فرزند در درس و دانشگاه و بیمارستان صرف می شود و هر دو از نخبگان و دانشجویان مومن و متعهد کشور می باشند ، و همواره  در خط  اسلام ، نظام ، انقلاب  و ولایت فقیه بوده و مایه افتخاراینجانب و خانواده ام بوده اند.
اینجانب اعلام می نمایم این خبر نیز مانند خبر قبل از اساس کذب و باطل می باشد و هدف این خبر نیز تنها تخریب وجهه و شخصیت اینجانب و خانواده ام بود که هیچگاه نه فردی دستگیر شد و نه فردی مدعی شد که توسط عوامل سرویس های اطلاعاتی غرب ربوده شده اما خیال پردازی و سناریو نویسی خبرنگار بی اخلاق این خبر نیز اعجاب بر انگیز است.
اما در خبر کذب دیگری که در ادامه آورده شده بود این بود که: "لیدر جریان انحرافی خطاب به این نماینده رد صلاحیت شده گفته بود که مشکل ما چیست که شورای نگهبان داد و ستدهای ارزی شما را در انگلیس فهمیده است ؟ مگر ما به این شورا گفتیم که شما در تاجیکستان معاملات طلا دارید؟  گفته می شود به این کاندیدای رد صلاحیت شده قول ریاست مجلس و سپس ریاست جمهوری از جانب منحرفین داده شده بود".
همانطور که عرض کردم، بیانیه بنده در پاسخ به اتهام ارتباط با جریان انحرافی ، چندی پیش در قالب 10 نکته در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما به طور خلاصه عرض می نمایم که تمامی این اتهامات، بی اساس ، کذب و از روی خیال پردازی و داستان سرایی است و هر خواننده ای با مرور این خبر کذب، به هجو بودن آن پی می برد و اینجانب در مجلس هشتم به عنوان نایب رئیس مجلس با توجه به بیانات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل دولت و مجلس، وظیفه خود را تبعیت و اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانسته و تعامل میان قوا در هر برهه ای از زمان را به نفع مردم و کشور می دانم.
اینجانب هیچگاه مکالمه و جلسه ای با فرد مذکور نداشته ام و دیالوگ ساختگی ای که در این خبر آمده از اساس کذب می باشد و امیدوارم نویسنده این خبر، در روز جزا بتواند پاسخگو دادگاه عدل الهی باشد. همچنین هیچگاه هیچ مذاکره و صحبتی از سوی جریان مذکور با اینجانب برای ریاست مجلس نهم و ریاست جمهوری نشده بود و این خبر نیز اساسا دروغ و کذب می باشد.
همانطور که از ظاهر و محتوای این خبر مشخص است، فردی بی تقوا و بی اخلاق که احتمالا سابقه داستان نویسی و رمان نویسی در رزومه کاری خود دارد! به داستان سرایی، دیالوگ نویسی و بیان بخشی از توهمات کودکانه شخصی خود پرداخته است که حقیقتا در شان خود هیچگاه نمی دانستم پاسخی به این خبر داده شود، اما پس از آنکه نام من  علنا در سایت های دیگر به استناد این خبر آورده شد، مجبور به پاسخگویی، شفاف سازی و تکذیبیه کامل این خبر شدم.
همچنین در خصوص برخی شایعات بی اساس دیگر که از روی بی تقوایی می خواستند از آب گل آلود ماجرای اختلاس سه هزار ملیاردی به نفع خود ماهی گیری کنند و از فرصت پیش آمده در رد صلاحیت ها استفاده کنند و این دو مساله را بهم پیوند یزنند عرض می نمایم که ، مجرمین و عاملان این اختلاس مشخص شده اند و امیدوارم که بطور کامل به اطلاع مردم عزیز برسد. اینجانب دو بار از تریبون رسمی مجلس از قوه قضاییه درخواست نمودم که نام پنج نماینده مجرم در اختلاس را به اطلاع عموم برسانند که اتفاقی صورت نگرفت. لذا این اتهام را نیز همچون سایر اتهامات وارده از اساس کذب و مردود اعلام می نمایم و امید است هرچه زودتر دست اندرکاران این اختلاس بزرگ به اطلاع عموم برسد.
در پایان از تمامی رسانه های خبری اخلاق مدار و جویای حقیقت درخواست می شود تا ضمن انتشار کامل این مطلب، به رسالت حقیقی خود عمل نمایند و از شان و حیثیت یک شهروند که به ناحق مورد هجمه و تخریب مغرضان و کینه توزان و برخی سایت های خبری نادان قرار گرفت دفاع نمایند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha