سلامت نیوز :  معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به افزایش آلودگی هوا، آموزش همگانی کنترل آلاینده ها در کشور مساله بسیار ضروری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ علیرضا مصداقی نیاˈروز شنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی معاینه فنی موتورخانه ها در بیمارستان تخصصی میلاد تهران افزود: این مساله بدان معناست که کارشناسان مربوطه باید به طور رودرو با مردم در مورد کنترل آلاینده ها صحبت کنند.

وی با بیان اینکه اظهارات مسوولان از طریق برگزاری میزگردها برای کاهش آلاینده ها در کشور کافی نیست، اظهار داشت: مسوولان باید در صحبت های خود با مردم زمینه را برای فرهنگ سازی هر چه بیشتر استفاده صحیح از انرژی فراهم کنند.

مصداقی نیا با بیان اینکه مردم باید در استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی بسیار بهینه عمل کنند، خاطر نشان کرد: بخشی از آلودگی های هوا در اثر عدم استفاده صحیح از انرژی و همین مصارف خانگی بروز می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افتتاح طرح ملی معاینه فنی موتورخانه ها در بیمارستان میلاد گفت: بیمارستان میلاد به دلیل ارایه خدمات ارزنده درمانی در کشور از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت اضافه کرد: بیمارستان میلاد یکی از استانداردترین بیمارستان های کشور بوده و به همین دلیل سازمان حفاظت محیط زیست به این بیمارستان گواهی نامه استفاده از موتورخانه های استاندارد را ارایه کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha