سلامت نیوز : فریدون حسنوند عصر امروز در بازید از چهار طرح علوم پزشکی بر تسریع در ساخت آنها تاکید کرد و گفت: کلینیک دندانپزشکی که از تجهیزات پیشرفته برخوردار خواهد شد 18 بهمن تحویل می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه این طرح اکنون 70 درصد پیشرفت دارد تصریح کرد: برای ساخت این مرکز دندانپزشکی 670 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است و هفت میلیارد تومان هم در تجهیز آن صرف خواهد شد.استاندار بوشهر اضافه کرد: این کلینیک قادر است همزمان 35 نفر را درمان کند.

حسنوند که از روند ساخت کلینیک فوق تخصصی جراحی قلب بوشهر دیدن می‌کرد؛ گفت: با ساخت این مرکز تا بهمن ماه امسال، 31 تخت بیمارستانی جراحی قلب، سه اتاق عمل، اورژانس قلب و جراحی قلب اطفال افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون این کلینیک 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: بیش از شش میلیارد تومان صرف ساخت و تجهیز این مرکز جراحی قلب خواهد شد که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی در بازدید از مرکز تحقیقات باروری و ناباروری امید خلیج فارس با بیان اینکه این مرکز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، گفت: بیش از دو میلیارد تومان در ساخت و تجهیز این مرکز سرمایه‌گذاری شده است که با افتتاح آن از مسافرت افراد به استان‌های دیگر جلوگیری می‌شود و در درمان افراد نیز هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

حسنوند تعداد پزشکان مرکز تحقیقات باروری و ناباروری امید خلیج فارس بوشهر را 10 پزشک فوق تخصص اعلام کرد.

استاندار بوشهر همچنین از سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت 500 نفر و ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دیدن کرد و گفت این دو طرح هم در دهه فجر افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha