سلامت نیوز : فریدون حسنوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) بر سلامت افراد جامعه تأکید فراوانی دارند، گفت: این موضوع موجب شده است که بخش عمده‌ای از اعتبارات برای سلامت جامعه استفاده شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ استاندار بوشهر با اشاره به روند تکمیل و تجهیز چهار پروژه مرکز تخصصی قلب، مرکز باروری و ناباروری امید خلیج فارس، مرکز فوق تخصص دندانپزشکی و ساختمان دارو و غذا خاطرنشان کرد: افتتاح این چهار طرح تا بهمن‌ماه امسال مدیریت درمان در استان بوشهر را تقویت می‌کند و مشکلات عمده مردم را برطرف خواهد کرد.

وی مرکز باروری و ناباروری استان را یکی از ضروریات دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم برای درمان خود به استان‌های تهران، یزد و اصفهان مسافرت می‌کردند، افتتاح این مرکز می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای مردم را برطرف کند.

حسنوند با بیان اینکه ساختمان غذا و دارو تکمیل است، افزود: این ساختمان مشکل برق دارد و سعی می‌شود با تأمین اعتبار لازم مشکل این ساختمان حل شود.

استاندار بوشهر به راه‌اندازی مرکز تخصصی دندانپزشکی بوشهر به عنوان بزرگترین مرکز دندانپزشکی کشور پرداخت و تصریح کرد: ابن مرکز با اعتبار قابل توجهی ساخته شده است که با افتتاح آن تا بهمن امسال یکی از مطالبات به حق مردم برطرف می‌شود.

وی ابراز داشت: برای تسریع در فعالیت‌های عمرانی، فرهنگ کار در استان بوشهر تغییر یافته است، به طوری‌ که از یک شیفته به دو تا سه شیفت تغییر یافته است و این نشان‌دهنده همدلی مدیران و مسئولان برای اتمام طرح‌هاست.

حسنوند در ادامه بر زیباسازی شهر تأکید کرد و بیان داشت: یکی از موضوعات مهم بوشهر دیوارهای چند صد متری با اشکال نامناسب است که در اطراف بوشهر مشاهده می‌شود.

استاندار بوشهر در پایان با تأکید بر برداشتن دیوارهای دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها و شرکت‌های نیمه دولتی، گفت: اینک این دیوارها به گونه‌ای است که شکلی مانند زندان به بوشهر داده است که با برداشتن این دیوارها ضمن زیبا‌سازی شهری، نشاط به جامعه تزریق می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha