سلامت نیوز : رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی با اشاره به برخی اخبار در خصوص احراز نشدن صلاحیت برخی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی، اظهارداشت: کاندیداهای رد صلاحیت شده تا 17 بهمن ماه جاری فرصت دارند که به رای صادره اعتراض کنند.

مراد هاشم زهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: صلاحیت کاندیداهایی که تایید نشده است طی امروز و فردا (اول و دوم بهمن ماه جاری) فرصت دارند از هیئت نظارت مرکزی بخواهند تا وضعیت آنها را دوباره بررسی و رسیدگی کنند.

وی بدون اشاره به اسامی کاندیداهای رد صلاحیت شده افزود: تلاش ما این است که تعداد رد صلاحیت شدگان کم باشد و کسانی که مشکلات جدی دارند، فرصت حضور در این دوره از انتخابات را نداشته باشند.

هاشم زهی با اشاره به استعلام کاندیداهای نظام پزشکی از مراجع چهارگانه ، گفت: قطعا برای اعلام اسامی رد صلاحیت شدگان باید پاسخ استعلام ها گرفته شده باشد.

رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی با تاکید بر اینکه افراد رد صلاحیت شده هنوز فرصت اعتراض دارند، افزود: در صورتی که اعتراض آنها دوباره به جایی نرسید، می توانند از 13 لغایت 17 بهمن ماه جاری اعتراض خودشان را به هیئت مرکزی نظارت اعلام کنند.

وی افزود: آنچه می توان در این باره گفت این است که تا قبل 22 بهمن ماه جاری، به طور قطع نمی توان اسامی قطعی رد صلاحیت شدگان را اعلام کرد. چه بسا مواردی باشد که افراد تایید شده اند اما امکان دارد در این مدت صلاحیت آنها رد شود.

به گفته هاشم زهی، تبلیغات نامزدهای انتخابات هیئت مدیره های نظام پزشکی از روز 23 بهمن جاری به مدت 10 روز تا دوم اسفند مجاز است و این انتخابات نیز 4 اسفند 91 در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب‌الدین صدر، رئیس فعلی سازمان نظام پزشکی، محمدرضا ظفرقندی، رئیس اسبق این سازمان، محمدرضا نوروزی، قائم مقام این سازمان و رئیس صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی، تقی نوربخش، عضو شورای عالی نظام پزشکی و مصطفی معین از جمله افرادی هستند که صلاحیت آنها تاکنون تأیید و احراز نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha