یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 65526
سلامت نیوز : معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقد است: بودجه وزارت بهداشت برای ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و شرایط تحرم انقباضی خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید رمضان محسن پور در ادامه گفت: در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی دولت، وزارت بهداشت نیز مانند سایر دستگاههای دولتی انتظار رشد بودجه را ندارد.

وی افزود: جامعه پزشکی و ارائه کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی همان طور که در تجربه موفق و طولانی دفاع مقدس با وجود کمبود منابع توانستند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند اکنون هم با درک شرایط چنین توانی را به صورت عملی نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: برنامه‌های مشخصی را برای مدیریت منابع در شرایط تحریم تدوین کرده‌ایم و با مدیریت دارو، تجهیزات پزشکی و فعالیت بیشتر پزشکان، پیراپزشکان و متخصصان در بخش دولتی و استفاده بهینه از فضاهای بیمارستانهای دولتی قطعاً از این شرایط سخت سربلند بیرون می‌آیند.

معاون امور مجلس وزارت بهداشت گفت: انشاءالله که در این شرایط خدمات سرپایی و بستری به مردم کاهش نخواهد یافت و با توجه به وجود پزشکان متعهد و به خصوص افرادی که از نظر سطح علمی بسیار بالا و زبده هستند به هیچ وجود انتظار کاهش خدمات چه از نظر کمی و چه کیفی را نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha