سلامت نیوز : عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در جمع معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب گفت: دولت دهم با هدف کاهش هزینه‌های پزشکی بازنشستگان کشوری و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب درمانی به این قشر فرهیخته از نهم دی سال جاری این خدمت جدید را در قالب بسته حمایتی به تمام بازنشستگان کشوری ارائه کرده است‌.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اختصاص 100میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه طلایی درمان (بستری) بازنشستگان از سوی دولت اظهار داشت‌: با این میزان اعتبار مقرر شدتمام بازنشستگان کشوری به محض مراجعه به بیمارستانها یا مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه‌گر بدون پرداخت وجه و طی کردن مراحل اداری پذیرش شده و مورد مداوا قرار گیرند‌.

وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی با اشاره به نامه تقدیر آمیز 191 کانون بازنشستگی کشوری از رئیس جمهوری برای اجرای بیمه طلایی گفت‌: خوشبختانه خدمت جدید دولت در حوزه بهداشت و درمان در قالب بیمه طلایی با استقبال و رضایتمندی جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری روبه‌رو شده که این خود نشان از آن دارد خدمات و اقدامات دولت دهم در حوزه سلامت بازخورد و بازتاب مثبت و اثربخشی داشته است.

به گفته شیخ الاسلامی، با اجرای بیمه طلایی درمان (بستری) برای بازنشستگان تمام هزینه‌های درمانی طبی و جراحی‌های تخصصی، عمومی و داروهای تخصصی بدون سقف توسط سازمان بیمه‌گر پرداخت می‌شود.

روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری نیز متن نامه‌های ارسالی بازنشستگان خطاب به ریاست جمهوری را منتشر کرد، در این نامه‌ها آمده است: اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه طلایی درمان (بستری) بازنشستگان به لحاظ روحی و روانی دغدغه‌ها و نگرانی‌های ناشی از هزینه‌های سنگین درمان این قشر فرهیخته را برطرف می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha