دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 65586

دکتر صدر از سایتهای سینا نیوز ،«ندای انقلاب» اندیشه اسلام آباد تعامل، بازتاب امروز،آخرین نیوز،صراط نیوز که تهمتهایی در خصوص مشكلات مالی وارتباط با جریان انحرافی مطرح کرده بودند، شکایت کرد.

شکایت دکتر صدر از برخی سایت‌های خبری
سلامت نیوز :سایت خبری – تحلیلی اندیشه اسلام آباد در خصوص درج خبر کذب «دلایل رد صلاحیت دکتر صدر از مجلس شورای اسلامی» به دنبال شکایت رسمی دکتر صدر و درخواست سند و مدرک از اتهامات وارده ضمن حذف خبر رسماً از دکتر صدر عذرخواهی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی روز گذشته رئیس کل سازمان نظام پزشکی و نائب رئیس مجلس هشتم شورای اسلامی شکایت رسمی خود را از سایت‌های «ندای انقلاب» اندیشه اسلام آباد تعامل، بازتاب امروز، آخرین نیوز، صراط نیوز در خصوص نشر اکاذیب درباره رد صلاحیتش از مجلس شورای اسلامی را تقدیم مراجع قضایی نمود و گفت: تا حصول نتیجه‌ پیگیری خواهم کرد.

دکتر صدر افزود: در یک سال گذشته بنا به مصلحت نظام و به عشق رهبری در خصوص رد صلاحیتم از مجلس شورای اسلامی سکوت کردم و حتی کنایه‌های مستقیم و غیر مستقیم سایت‌های خبری و تهمت‌های ناروایی که به بنده و خانواده‌ام نسبت داده‌اند را نادیده گرفتم اما ظاهراً سکوتم باعث پرده‌دری و گستاخی بیشتر این سایت‌ها و تقویت این اتهامات کاملاً بی‌اساس شده است.

وی افزود: شکایت رسمی بنده تقدیم مراجع قضایی شده است و مسؤولان این سایت‌ها که با نشر اکاذیب قصد لطمه زدن به آبروی بنده و در نهایت حذف نیروهای وفادار انقلاب می‌شوند باید جوابگو باشند و مدارکی دال بر اثبات ادعاهایشان ارائه دهند و باید بگویند با كدامین سند و مدرك ،پوچ ترین تهمت ها را متوجه بنده نموده اند و در غیر این صورت مطابق قانون باید با آنان برخورد جدی شود.

شایان ذكر است دكتر صدر امروز شكایت رسمی خود از سایت سینا نیوز را هم تقدیم مراجع قضایی كرد .

 این پایگاه خبر رسانی  هم با خیال پردازی و نشر اكاذیب در خصوص دلایل رد صلاحیت دكتر صدر مدعی مشكلات مالی وی و نیز دیدارش با رییس جمهور شد كه باید در مراجع قضایی پاسخگوی این كذبیات باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha