عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه انتصاب سعید مرتضوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی بازی با قانون است، افزود: استیضاح وزیر کار آماده شده که فردا ( چهارشنبه ۴ بهمن ماه) اعلام وصول می شود.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه انتصاب سعید مرتضوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی بازی با قانون است، افزود: استیضاح وزیر کار آماده شده که فردا ( چهارشنبه ۴ بهمن ماه) اعلام وصول می شود.

علی مطهری در گفت و گو با خانه ملت، درباره انتصاب سعید مرتضوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: این کارها نوعی بازی با قانون و دور زدن آن است که از سوی مجلس پذیرفته شده نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقصر اصلی در این کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، افزود: در دیداری که روز یکشنبه (اول بهمن ماه) با شیخ الاسلامی داشتیم شخص وزیر قول داده بود تا امروز ( سه شنبه۳ بهمن ماه) سعید مرتضوی را از مقام یاد شده برکنار کند اما با این اقدام استیضاح وزیر آماده شده که فردا ( چهارشنبه ۴ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم فرد دیگری به جای سعید مرتضوی این مسئولیت را برعهده بگیرد، تصریح کرد: صورتجلسه جلسه مذکور با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکتوب است و که افراد حاضر در این نشست آن را امضا کرده اند ولی برکناری سعید مرتضوی تحقق پیدا نکرد و لذا استیضاح وزیرکارفردا با ۱۲ امضا اعلام وصول می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با بیان اینکه در این باره مجلس به وظایف قانونی خود عمل می کند، یادآور شد: قوه قضائیه هم می تواند در این زمینه به طور مستقل عمل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha