متأسفانه علی رغم اینکه موضوع آلودگی هوای تهران و کلانشهرها از اهمیت برخوردار است اما ارائه طرح دو فوریتی کاهش آلودگی هوا امروز نیز در دستور کار مجلس قرار نگرفت.

طرح دو فوریتی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها باز هم در مجلس بررسی نشد
سلامت نیوز : عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه علی رغم اینکه موضوع آلودگی هوای تهران و کلانشهرها از اهمیت برخوردار است اما ارائه طرح دو فوریتی کاهش آلودگی هوا امروز نیز در دستور کار مجلس قرار نگرفت.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: حدود دو هفته پیش طرح دو فوریتی برای مقابله  با آلودگی هوای کلانشهرها در سه محور تنظیم شد که قرار بود هفته گذشته بررسی شود که پس از آن به هفته جاری موکول شد اما متأسفانه اینگونه نشد و در دستور کار قرار نگرفت.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه تصریح کرد: متأسفانه موضوع آلودگی هوا در اولویت قرار نگرفت که امروز پس از صحن بنده این موضوع را حتما مطرح خواهم کرد.

اواخر دی ماه امسال اعضای فراکسیون محیط زیست با محمدجواد محمدی زاده- رئیس سازمان محیط زیست و معاونان این سازمان و کارشناسان زیربط جلساتی با موضوع آلودگی هوای تهران و کلانشهرها برگزار کردند که قرار شد طرح دو فوریتی درخصوص آلودگی هوا در سه محور بهینه سازی سوخت( استانداردسازی واحدهای آلاینده، برخورداری صنایع کشور به ویژه صنعت خودروسازی، برخورداری از استاندارد یورو4)، توسعه فضای سبز و محور حمل و نقل عمومی تهیه و در صحن علنی ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha