سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با یادآوری حضور محمدحسن طریقت‌منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و معاونانش در نشست امروز کمیسیون، گفت: در نشست امروز مشکلات حوزه سلامت به‌ویژه موضوع اعتبار و زیرمیزی بررسی شد.

 محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز (سه‌شنبه ۳ بهمن) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از حضور محمدحسن طریقت‌منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و معاونانش در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست امروز مشکلات کنونی حوزه سلامت مطرح و راه‌های حل این معضلات بررسی شد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با یاد‌آوری بررسی موضوع زیرمیزی پزشکان در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود:‌ همچنین موضوع ممنوعیت دو شغله بودن پزشکان در نشست امروز کمیسیون مطرح شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز اعضای این کمیسیون خواستار افزایش تعاملات وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شدند، یاد‌آور شد:‌ به‌طور حتم برای تأمین اعتبارات حوزه سلامت در بودجه سال ۱۳۹۲ باید برنامه‌ریزی مناسبی را انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha