سلامت نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دریاچه ارومیه امروز طوفانی از نمک در گلو دارد اما سکوت کرده است و سکوتش باعث شده سر و صدایی در کشور ایجاد کند و اگر این طوفان از گلوی این دریاچه خارج شود بلای طبیعی نمک استان‌های هم جوار این دریاچه را خواهد گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ حجت الاسلام روح الله بیگی در شصت و دومین جلسه علنی دور نهم مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: افرادی که به دفتر من رجوع می‌کنند افرادی هستند که مدارک عالی تحصیلی را دارند ولی جویای کار هستند و یا افرادی که کار داشته‌اند اما از بیکاری در حال حاضر نیازمند مسائل اقتصادی هستند می‌باشند. لذا از شما مدیران درخواست دارم که نسبت به مدیریت ضعیف خود تجدیدنظر و به این معضل دردناک بیکاری رسیدگی کنید چرا که ما نیز باید به این افرادی که به دفتر ما حضور می‌یابند پاسخ دهیم اما پاسخی برای آن‌ها نداریم.

وی در ادامه در رابطه با توزیع ناعادلانه مصوبات بیان کرد: برقراری عدالت دغدغه رهبری است و همچنین رئیس جمهور نیز برقراری عدالت را شعار خود در سفرهای استانی مطرح کرده بود ولی متاسفانه شاهد این بودیم که هیچ کدام از شعارهای خود را عملیاتی نکرده‌اند. رئیس جمهور با سفر خود به استان اردبیل مصوباتی را به تصویب رساند و نور امید را در دل مردم ایجاد کرد اما در اجرای مصوبات موفق عمل نکرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: توزیع مصوبات می‌تواند بر نیاز‌ها و تامین اعتبارات استان‌ها تاثیر داشته باشد لذا من از رئیس جمهور درخواست دارم که اعتبارات لازم به استان را تخصیص دهد.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: دریاچه ارومیه امروز طوفان درگلو دارد اما سکوت کرده است و این سکوت دریاچه باعث شده به سر و صدایی در کشور تبدیل شود و اگر رسیدگی به این دریاچه طولانی مدت شود قطعا بلای طبیعی نمک گریبان زنجان، اردبیل، استان هم جوار را خواهد گرفت و علاج واقعه قبل از وقوع لازم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha