سلامت نیوز : مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت از تبدیل وضعیت ۹ هزار نیروی انسانی مراکز درمانی از قراردادی به پیمانی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ حسین مبارکی با بیان اینکه این ابلاغیه بخش کوچکی از مجوزهاست، اظهار کرد: البته ایثارگران هم می‌توانند بدون سهمیه استخدامی تبدیل وضعیت شوند.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه صادر شده و بر اساس مفاد آن مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌توانند نیروهای قراردادی را تبدیل وضعیت کنند.

مبارکی ادامه داد: همچنین مسائلی در خصوص شرایط پذیرفتن قانون بود که همگی از بین رفت به طور مثال اینکه گفته شده باید برای آنکه قانون شامل حال پرستاری شود باید ۲ شیفت بردارند، درست نیست و عنوان شد برای پذیرش قانون هیچ پیش شرطی وجود ندارد و تنها شرط آن کار نکردن توام در بخش خصوصی است.

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت افزود: مجموعه مباحث در قالب پرسش و پاسخ مطرح شد برخی سئوالات مربوط به منابع انسانی و برخی مربوط به قانون ارتقاء بهره وری بود که با توضیحات ابهامات برطرف شد. همچنین معاونان و مدیران ارشد با قانون آشنا شدند تا تکالیف خود را در قبال قانون ارتقاء بهره وری و پرسنل بشناسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha