سلامت نیوز : معاون اجتماعی پلیس آگاهی گفت: متاسفانه شاهدیم که خانواده‌ها فرزندان خود را در ایجاد رابطه آزاد می‌گذارند اما پرونده‌های پلیس نشان می‌دهد که مجرمین از همین اندیشه والدین سوء استفاده کرده‌اند.

سرهنگ اندرز چمنی معاون اجتماعی پلیس آگاهی در گفتگو با ایلنا گفت‌: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که پرونده‌های زیادی با موضوع روابط خیابانی موجود است که شهروندان را با خسارتهایی مواجه کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که آسیب‌ها در روابط خیابانی و اینترنتی بیشتر متوجه خانم‌ها است افزود: روابط دوستانه قبل از ازدواج باعث آسیب دیدن جوانان ما می‌شود.

اندرز چمنی خاطرنشان کرد: پرونده‌های موجود در پلیس آگاهی نشان می‌دهد بانوانی که مورد بی‌حرمتی قرار گرفته‌اند با همین بهانه ایجاد رابطه برای آشنایی قبل از ازدواج بوده است و تاسف بار‌تر آنکه اغلب این بانوان دوشیزه بوده‌اند.

سرهنگ چمنی ادامه داد: فرزندان ما نباید به اشخاص غریبه اعتماد کنند و دوستی‌های خیابانی و اینترنتی را مبنا و زمینه‌ای محکم برای تشکیل خانواده بدانند.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از روابط دختران و پسران در جامعه پنهانی شده است و این رابطه به این دلیل که مبنای منطقی ندارد باید کنترل شود و خانواده اولین کنترل کننده بوده و بیشترین نقش را دارند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ادامه داد: باید مراقب فرزندانمان باشیم و به آن‌ها آموزشهای لازم را بدهیم که ارتباطات آن‌ها در جامعه چگونه باشد؛ چرا که متاسفانه بسیاری از جرائم به دلیل نا‌آگاهی رخ می‌‏دهد.

وی گفت: با مطالعات انجام شده توسط پلیس آگاهی، رسالت اصلی آگاهی دادن به جوانان و فرزندانمان به عهده متولیان آموزشی و فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha