سلامت نیوز: مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان نماینده فرقه ای از هند و به بهانه درمان بیماریهای روحی و روانی از طریق نیروی فرا زمینی زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار می داد فردا در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از مردی به اتهام آزار و اذیت جنسی شکایت کرد. او به ماموران گفت : مدتی بود دچار مشکلات روحی و روانی شده بودم تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با مردی آشنا شدم که مدعی بود از طریق انرژی های فرا زمینی می تواند دردهایم را درمان کند. مرد شیطان صفت به نام " پ.ه " یک مرکز تاسیس کرده بود و ادعا می کرد مدتی را در هند تحصیل کرده و عضو فرقه ای در این کشور است که از طریق درمان های فرا زمینی می تواند افسردگی و انرژی منفی را از انسان دور کند.

دختر جوان ادامه داد: "پ.ه" خیلی خونسرد و آرام بود و با حرف هایش مرا فریب داد. او طی چند جلسه توانست با روش هایی که از هند آموخته بود مرا آرام کند. اما یک روز که به دفترش رفته بود مرا هیپنوتیز کرد و وقتی به حالت عادی برگشتم متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام. وقتی به او اعتراض کرد ، مرد متجاوز گفت: این کار برای این بوده که انرژی منفی را از بدن من خارج کند.

بعد از این ماجرا دوباره دچار افسردگی شدید شدم. یک روز "پ.ه" از من خواست به دفترش بروم . وقتی به آنجا رفتم ، او از من خواست که با دیگر اعضای آن مرکز هم ارتباط داشتم من هم سریع از آنجا گریخته و تصمیم گرفتم نزد پلیس بروم و شکایت کنم.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند که متهم جزء فرقه های دروغین است که با ادعای جلسات عرفانی اقدام به اغفال زنان و دختران می کند. او از این طریق اقدام به راه اندازی یک مرکز فساد کرده بود.

در ادامه متهم و چند تن از همدستانش دستگیر شده و در بازجویی ها با انکار اتهامات خود مدعی شدند با روش های خود به بیماران مرکز آرامش می دادند و به اجبار کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداده اند.

همزمان با آغاز تحقیقات چند دختر دیگر هم با مراجعه به پلیس مدعی شدند از سوی " ه.پ" مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

هم اکنون پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است و متهم اصلی پرونده، صبح فردا در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه می شود. جلسه دادگاه متهم با توجه به اتهاماتش به صورت غیرعلنی برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha