سلامت نیوز: دولت باید به قول هایی كه برای جبران هزینه های بیمارستان ها داده عمل كرده و آن را از طریق بیمه به بیمارستان ها بپردازد.

امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه با بیمه ها مشکلی نداریم ولی بیمه ها در تامین منابع مشکلاتی دارند که امیدواریم دولت آن را تامین نماید اظهار کرد: به هر حال کشور در شرایط ارائه خدمت دشوار نیز به ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستانها توجه دارد .

وی با اشاره به اینکه هزینه ها افزایش داشته و بیمه ها هم در تامین منابع دچار مشکل هستند افزود: امیدواریم دولت به قول هایی که برای جبران هزینه های بیمارستان ها داده عمل نموده و از طریق بیمه و یا به طور مستقیم به بیمارستان ها بپردازد .
وی یادآور شد:بر اساس  زیرساخت های دیده شده در برنامه پنجم باید جبران خدمات برای افراد در نظر گرفته شده و جبران خدمات پزشکان تامین شود ، که در این عرصه زیرساختهای دیگری نیز دیده شده که لازم است اجرایی شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: تعرفه بخش خصوصی باید به بخش دولتی نزدیک شود تا گرایش به بخش خصوصی کمتر شده و افرادی که در هر دو بخش کار می کنند میزان درآمد نسبتا برابری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha