ششمین همایش علمی داروسازان كشور با حضور داروسازان شهرهای مختلف از صبح امروز آغاز به كار كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر رضا ابوالفضلی دبیر اجرایی این همایش با اعلام این كه از سال 81 تاكنون با تاسیس انجمن علمی داروسازان، 5 همایش سالیانه برگزار شده است، گفت: امسال ششمین همایش علمی داروسازان به مدت 3 روز برگزار می‌شود.

به گفته وی در این همایش كه با عنوان «داروسازی اجتماعی» برپا می‌شود، موضوعات نقش داروساز در داروخانه، داروسازی، بالینی و بیمارستانی،‌ نقش داروساز در نظام سلامت و اقتصاد دارویی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی ششمین همایش علمی داروسازی، با اشاره به افزایش ورود داروهای قاچاق به داروخانه‌ها گفت: از این رو همایش امسال به مسائل اجتماعی در داروسازی می‌پردازد. امیدواریم تا همایش امسال دستاوردهای موثری در این زمینه داشته باشد.

وی گفت: این همایش 3 روزه شامل 5 پانل دو ساعته است و در هر پانل ابتدا سخنرانی و سپس بحث و گفت وگو با حضور شركت كنندگان صورت می‌گیرد. در روز آخر همایش، نتایج پانل‌ها جمع بندی می‌شود.

ابوالفضلی از مسئولان وزارت بهداشت كه در همایش حضور داشتند، خواست تا نتایج به دست آمده از همایش را مورد توجه قرار داده و در برنامه‌های آینده به كار گیرند.

به گزارش ایسنا، همچنین در این همایش از پیشكسوتان حوزه داروی كشور تجلیل به عمل آمد.

دكتر شایورد، ‌دكتر نیك نژاد و دكتر نیل فروشان كه بیش از 40 سال در حوزه داروی كشور به فعالیت پرداختند، در ششمین همایش علمی داروسازان كشور، لوح‌های تقدیر خود را از

معاون غذا و داروی وزارت بهداشت و مسئولان انجمن علمی داروسازان دریافت كردند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha