سلامت نیوز :  مراد هاشم زهی در گفت‌و‌گو با فارس،افزود: در مجموع از تعداد 4921 نفر نامزد حضور در هیئت مدیره‌های نظام پزشکی کشور، صلاحیت حدود 120 نفر تأیید نشده است که از این تعداد 100 نفر اعتراض خود را تاکنون به هیئتهای نظارت شهرستانها ارائه کرده‌اند.

وی گفت: شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی تا 17 بهمن به تمام این اعتراضها رسیدگی می‌کنند و نتایج رسیدگی را به آنان اعلام می‌کند، اگر قانع شدند که هیچ اما اگر خواستند می‌توانند دوباره و در آخرین مرحله رسیدگی به شکایات، دوباره شکایت خود را به شورای مرکزی نظارت بر این انتخابات که در هیئت مدیره نظام پزشکی تهران مستقر است، ارائه کنند.

رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی افزود: نتیجه نهایی بررسی این شکایتها نیز تا 22 بهمن مشخص می‌شود و به اطلاع نامزدها می‌رسد و بعد از آن از روز 23 بهمن تبلیغات نامزدهای این انتخابات آغاز می‌شود و باید تا پایان روز 2 بهمن به اتمام برسد.

هاشم زهی گفت: در طول مدت رسیدگی به اعتراضها (تا 17 بهمن)  افراد معترض می‌توانند با در دست داشتن مدارک معتبر به صورت حضوری نیز به شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی مراجعه کنند.

انتخابات نظام پزشکی روز 4 اسفند در حدود 190 شهر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha