یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 66007

سلامت نیوز : عبدالرحیم صائمی روز شنبه در نشست معرفی شبکه ملی سلامت اظهار داشت: بسیاری از بخش‌های در نظر گرفته شده به شبکه ملی سلامت متصل شده است ولی برخی از نقاط نیز باید در آینده نزدیک به این شبکه متصل شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: در حال حاضر 48 نقطه شهری به شبکه ملی سلامت متصل شده است و قرار است دیگر نقاط نیز در اسرع وقت به این شبکه متصل شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نقاط روستایی هنوز به این شبکه متصل نشده است، خاطر نشان کرد: بیش از 168 نقطه روستایی باید به شبکه ملی سلامت متصل شود و در آینده نزدیک باید این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های این شبکه تاکید کرد: در این شبکه پیدا کردن دارو تسهیل می‌شود و مردم می‌توانند داروی مورد نیاز خود را به سهولت پیدا کرده و آن را دریافت کنند.

صائمی تاکید کرد: استفاده از شبکه ملی سلامت می‌تواند مدیران را از آمار لحظه به لحظه در سراسر شهرستان مطلع کند و به این دلیل کاربردهای این شبکه برای مدیران بسیار زیاد است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان دزفول به ارائه خدمات پزشکی به صورت تخصصی توجه ویژه‌ای شده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان دزفول در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی ماموگرافی خواهیم بود.

وی با تاکید بر الزامات راه‌اندازی این سیستم افزود: این سیستم برای تشخیص بیماری‌های سینه راه‌اندازی می‌شود و در این باره تلاش‌های زیادی انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول خاطر نشان کرد: در این مرکز دستگاه‌های گران قیمتی استفاده می‌شود که برای خرید آنها بیش از 550 میلیون تومان هزینه شده است.

صائمی تاکید کرد: در این مرکز همه خدمات ارائه شده به مردم به صورت دولتی و با تعرفه مصوب ارائه می‌شود و مردم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha