سلامت نیوز :عباس پاپی‌زاده بالنگان عصر امروز در جلسه بررسی مسائل شبکه ملی سلامت دزفول اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات بهداشتی روستاهای دزفول باید درصدر برنامه‌ها باشد و در این خصوص مسئولان باید تلاش زیادی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: روستاها بخش زیادی از مناطق شهرستان دزفول را تشکیل داده‌اند و بیش از 75 درصد جمعیت در شهرستان دزفول در روستاها زندگی می‌کنند.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات به ویژه در مناطق صعب‌العبور باید در دستور کار قرار گیرد و حداقل بهداشت و امکانات برای مردم در این مناطق تأمین شود.

* شهرک خیبر را دریابید

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به برخی از مناطق روستایی توجه ویژه‌ای شود، به ویژه شهرک خیبر که از حداقل امکانات برخوردار نیست.

وی با اشاره به شرایط این شهرک افزود: این شهرک بیش از چهار هزار نفر جمعیت دارد، اما حتی نخستین امکانات بهداشتی را در اختیار ندارد و این مهم برای مردم مشکل‌آفرین شده است.

پاپی‌زاده عنوان کرد: باید در راستای احداث بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان دزفول اقدام سریع‌تری کرد، به طوری‌که در این راستا برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات تأمین زمین این بیمارستان بیان کرد: در مکانی مناسب با قیمتی ارزان، زمینی برای احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار این بیمارستان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha