سلامت نیوز: مسئولان و کارکنان مجمع خیرین سلامت ضمن اهدای تاج گل و قرائت فاتحه و زیارتنامه ، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت جمعی از مسئولان و کارکنان به همراه دبیرکل مجمع خیرین سلامت تجدید میثاق کردند .



 بنا بر همین گزارش صبح روز یکشنبه آقای سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به عنوان دبیرکل به همراه معاونین و مدیران و کارکنان مجمع خیرین سلامت در آستانه دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل پیمانی دوباره بستند .

این گزارش حاکی است مسئولان و کارکنان مجمع خیرین سلامت ضمن اهدای تاج گل و قرائت فاتحه و زیارتنامه ، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند .

بر اساس این گزارش آقای نیری ضمن احترام به امام راحل ، بیعت مجدد خویش را با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرده و بر ادامه راه و اطاعت کامل از ولی امر مسلمین تأکید کردند .

وی با تقدیر از مردم خوب و نیکوکار بویژه خیرین، بر کارهای خیرمدار در راستای سلامت جامعه تأکید کرد .



شایان گفتن است جمعی از خیرین بویژه مسئولان و کارکنان مؤسسه خیریه عترت فاطمی در این تجدید پیمان ضمن مشارکت ، آقای نیری را همراهی کردند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha