سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 66164
سلامت نیوز : همه آمده بودند از روسای دانشکده‌های علوم پزشکی تهران گرفته تا معاونان بهداشت، درمان، آموزش و دانشجویی وزارت بهداشت به همراه سرپرست علوم پزشکی تهران و پیشکسوتان علم پزشکی.

* سِن مملو از هدایایی بود که روسای دانشکده‌ها یا بیمارستانهای زیر مجموعه علوم پزشکی تهران برای باقر لاریجانی تهیه کرده بودند.

* ریاحی مجری اخبار علمی شبکه 4 اجرای برنامه را برعهده داشت.

* فتوحی معاون پژوهشی علوم پزشکی تهران به نیابت از مدیران علوم پزشکی تهران 23 دقیقه پشت تریبون به دستاورد و جایگاه این دانشگاه و نقش مدیریتی لاریجانی طی 10 سال اخیر پرداخت.

* مجری ساعت 11 اعلام کرد که تا این لحظه دکتر لاریجانی به علت کسالت امکان حضور در برنامه را نداشته‌اند.

*در فواصل برنامه کلیپی از دستاوردها و جایزه‌هایی که دکتر لاریجانی طی این مدت دریافت کرده بود با متن آهنگی حزن آلود پخش شد.

* در این مراسم دکتر یلدا پیشکسوت علم پزشکی با حضور روی سِن به سمت عکس دکتر لاریجانی رفت و خطاب به عکس وی ابیاتی از سعدی را بااین مضمون خواند و مورد استقبال ندعوین قرار گرفت.

زبان به لطف تو آراستن هنر است 

که پیش اهل سخن منصبی بود ما را 

و گرنه منقبت آفتاب معلوم است

چه حاجت است به مشاطه روی زیبا را

*دکتر بهادری یکی دیگر از پیشکسوتان علوم پزشکی تهران نیز با تقدیر از زحمات دکتر لاریجانی نامه‌ای را از طرف وی در سالن قرائت کرد.

*در متن نامه لاریجانی ضمن تشکر از خانواده بزرگ دانشگاه و مدیران، از زحمات وزیر سابق بهداشت برای تلاش و جلوگیری از اختلاط امور سیاسی با مباحث علمی تقدیر شده بود

* سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان به مدت 2 دقیقه سخنرانی کرد و گفت: حضور در جایگاه فردی که طی 10 سال  زحمات زیادی برای دانشگاه کشیده کار سختی است و امیدوارم بتوانم این راه را ادامه دهم.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha