چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
سلامت نیوز : فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ماموران پلیس با انهدام ۵۸ باند قاچاق موادمخدر، دو هزار و ۳۱ کیلوگرم انواع مواد را کشف کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ سردار محمد رضا میرزایی با تشریح اقدامات پلیس در برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، دو هزار و ۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

سردار میرزایی با اشاره به رشد ۶۰ درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: ماموران پلیس در این مدت ۵۸ باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کردند.

وی از دستگیری متهمان، توقیف ۷۶ دستگاه وسیله نقلیه و ضبط ۲۵۰ دستگاه تلفن همراه در این راستا خبرداد و گفت: ۵۷۴ مرحله طرح‌های گوناگون، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی استان به اجرا درآمد.

میرزایی به اقدامات آموزشی پلیس با هدف پیشگیری از گسترش بلای خانمانسوز اعتیاد نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در ۲۱۷ جلسه و کارگاه در مراکز گوناگونی از جمله مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و...، آموزش‌های لازم به ۳۰ هزار نفر در سطح استان ارایه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha