سلامت نیوز : محمد دهقان اظهار داشت: سوختی که هم اکنون در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف می‌شود، استاندارد نیست و به عنوان نمونه گازوئیل موجود آلاینده‌های سرطان‌زایی مانند گوگرد و بنزن دارد که میزان آن بسیار بالاتر از حد استاندارد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اینکه استانداردسازی سوخت مصرفی انجام شدنی است، اظهار داشت: در تعدادی از پالایشگاه‌های کشور امکان تولید سوخت استاندارد وجود ندارد در صورتی که فراهم ساختن سوخت استاندارد و سالم به ویژه بنزین و گازوییل مصرفی خودروها، اولویت اول است.

دهقان با بیان این که وظیفه حکومت تلاش برای حفظ سلامتی مردم است و این مهم می‌بایست مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اهمیت کافی به تولید سوخت استاندارد که با جان انسان‌ها ارتباط دارد، داده نشده و باید تلاش شود تا سوخت سالم به دست مردم برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان با اعلام این که در زمینه حمل و نقل عمومی باید تا حد امکان ظرفیت مترو گسترش یابد، خاطرنشان کرد: همچنین به منظور توسعه ناوگان اتوبوسرانی به ویژه گسترش اتوبوس‌های برقی و نیز توسعه ناوگان تاکسیرانی باید تلاش بیشتری صورت پذیرد و علاوه بر آن سوخت سالم و استاندارد در اختیار مردم قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha